Bosma Wonen opent de deuren weer voor klanten
Winschoten – Vanaf 3 maart mogen niet-essentiële winkels weer klanten ontvangen. Klanten mogen niet zomaar spontaan gaan winkelen, er moeten wel afspraken worden gemaakt. Ze kunnen rustig rondkijken in de winkels en afspraken worden zo gepland dat er geen contactmomenten zijn met andere klanten. Ook al is het voor iedereen even flink aanpassen, er is gelukkig weer ruimte om rustig in winkels je keuze te maken.
Zeker als het gaat om je woning inrichting is het fijn de producten even te voelen en uit te testen. Bosma Wonen in Winschoten is blij dat de klanten weer fysiek langs mogen komen. “Een stoel of bank uitkiezen per internet is toch lastig”, zegt ondernemer Klaas Middelbos.
“Je hebt wel een beeld van hoe het er uit ziet, maar proef-zitten is wel belangrijk. En gelukkig mag dat weer. Klanten kunnen bij ons via de mail, telefonisch of via de website een afspraak maken. In vaste tijdblokken kunnen de klanten dan personal shoppen. Er zullen per tijdsblok maximaal twee stellen aanwezig zijn, dus niet meer dan vier bezoekers.” aldus Klaas.
“We draaien het naar het positieve, de klant krijgt bij ons al veel aandacht, maar nu wordt het nog persoonlijker. We nemen samen het woonconcept volledig door en bespreken de levertijden van de gekozen producten. Sommige producten zijn in heel Europa wat moeilijker te leveren, maar gelukkig hebben wij ook veel leveranciers die bepaalde merken gewoon op voorraad hebben.”
De agenda bij Bosma Wonen loopt inmiddels al aardig vol. “Het is fijn te vernemen dat de mensen weer zin hebben om even bij ons langs te komen.”