Nieuwe in- en uitcheck palen nu al defect in Scheemda
Scheemda – De sinds kort geplaatste in- en uitcheckpalen van Arriva op station Scheemda vertonen nu al kuren. Meerdere reizigers klagen hierover op Twitter, zij kunnen namelijk niet in of uitchecken.
Lees ook: Nieuwe in- en uitcheck palen bij treinstation Winschoten en Scheemda
(Lees verder onder de Tweets)
@Arriva_NL inchechen en uitchecken in scheemda is onmogelijk. Lekker wel die nieuwe palen?
— PatrickVrieseッ (@patrick_vriese_) 28 maart 2018
- advertentie - - advertentie -
@Arriva_NL incheckpalen op station scheemda doen het niet? ??♀️
— M U R I E L (@murieell) 28 maart 2018
@Arriva_NL beide incheckpalen op station scheemda zijn defect
— Hilko Snoek (@hilkootje) 28 maart 2018
Nieuwe palen
Vanaf december is Arriva bezig alle huidige palen te vernieuwen. Deze vernieuwing zal voor de reiziger niet alleen duidelijk worden in het rankere uiterlijk van de palen maar vooral merkbaar zijn in het gebruik.
De nieuwe palen die vervangen worden zijn sneller en geven een luidere geluidtoon bij het in- en uitchecken. Daarnaast zijn de nieuwe palen geschikt om op termijn ook andere dragers dan OV-chipkaarten te ‘lezen’, zoals een bankpas.
Kosten gemaakt?
Arriva meldt de klachten te hebben doorgestuurd naar de desbetreffende afdeling. Mochten de rezeigers extra kosten maken kunnen dit declareren.
Wij kunnen helaas niet op afstand uitchecken. Je kunt het te veel betaalde terugvragen via https://t.co/Zz9O7a4svB. Het is ook mogelijk om een restitutieverzoek in te dienen via https://t.co/bi4OXmyAq6. ^Sietse
— Arriva Nederland (@Arriva_NL) 28 maart 2018