Algemeen

DWS Reclame verder onder de vlag van Speer Reclame en Communicatie

- advertentie -

Winschoten – Na ruim 10 jaar – en met veel succes – DWS Reclame gerund te hebben konden Robert en Ellen Mulder niet langer weerstand bieden aan de lokroep van de motorcross-sport. Zij hebben besloten hun aandacht verder uitsluitend aan DWS Decals te wijden en een partner te zoeken bij wie hun geesteskind DWS Reclame in vertrouwde handen zou zijn.  Dat werd uiteindelijk Speer Reclame en Communicatie – een bedrijf dat zijn activiteiten in de regio Noordoost-Nederland in rap tempo aan het uitbreiden is.

- advertentie -

Volgens Marcel Nijveldt, algemeen directeur van Speer Reclame en Communicatie, heeft dat alles te maken met de filosofie van het bedrijf. “Tegenwoordig draait alles om snelheid en efficiëntie, ook – of zelfs juist – in de reclame. Dat kun je alleen bereiken door dicht op je klanten te zitten. Korte lijnen, duidelijke adviezen, daar draait het om. Dat doen wij straks dus vanuit drie vestigingen – ons hoofdkantoor in Emmen, onze vestiging in De Wijk, en straks ook vanuit Winschoten”.

Versterking voor Winschoten
In de vestiging in Winschoten neemt René Smit – 15 jaar ervaring bij Speer – de leiding op zich. Arjen Hunze – 8 jaar ervaring bij Speer – gaat voor het klantencontact zorgen. Milou Daamen blijft de vertrouwde spil in Winschoten, maar kan wel een beroep doen op het hele uitvoerende Speer-team in de andere vestigingen. Dat zorgt voor een extra dosis flexibiliteit op momenten dat de druk hoog is, en biedt de klanten van DWS nog meer zekerheid.

Drie vestigingen, één filosofie
In alle drie de vestigingen hanteert Speer dezelfde aanpak. Uitgangspunt daarbij is een breed assortiment aan reclametechnieken, waarbij eigen medewerkers voor het hele traject van ontwerp tot uitvoering tekenen. Dat zorgt voor scherpe prijzen, omdat opslagen en opstartkosten voor telkens weer een ander deelproject worden vermeden. Bovendien beschikt Speer niet alleen over een uitgebreide ervaring op het gebied van zo ongeveer alle promotionele technieken, maar kan het bedrijf klanten ook helpen met de bouw van websites en –shops, invulling van reclamecampagnes en public relations.

Vanzelfsprekende stap
Bij elke opdracht wordt met de klant besproken welke aanpak het meest geschikt is voor het beste resultaat. Daarbij gaat het niet alleen om de druktechnische aspecten, maar komen ook de mogelijkheden aan de orde om bijvoorbeeld via internet of andere middelen een actie of een bedrijf op de kaart te zetten. Marcel Nijveldt. ”Voor DWS is dat geen onbekende filosofie. Voordat Ellen DWS oprichtte heeft ze bij Speer gewerkt en daar uitgebreid kennis gemaakt met het reclamevak en de manier waarop wij het invullen. Dus is het eigenlijk niet meer dan vanzelfsprekend dat Speer de fakkel overneemt nu Ellen en Robert hebben besloten dichter bij hun passie voor de motorcross-sport te blijven. Want wij kunnen er als geen ander voor zorgen dat de klanten zich bij DWS Reclame thuis blijven voelen.”

- advertentie - - advertentie -

Dit kan u ook interesseren

Back to top button