AlgemeenKort nieuws

Bloemen en taart bij opening Jumbo in Scheemda

- advertentie -

Scheemda –  Inwoners van Scheemda en omgeving kunnen vanaf woensdag 3 december voor al hun dagelijkse boodschappen terecht bij de nieuwe Jumbo aan de Vredenhovenstraat 3. Iedereen is die dag om 09.00 uur uitgenodigd voor de feestelijke opening. De eerste 300 klanten worden verrast met een bos bloemen. Bovendien krijgen alle klanten die voor een bedrag vanaf 25 euro boodschappen doen een ambachtelijke appeltaart mee naar huis. Deze actie loopt tot en met zondag 7 december.

- advertentie -

Ondernemer Gert Lukens is trots op de nieuwe winkel: “Samen met mijn team kijk ik er naar uit om klanten te laten ervaren wat de unieke Jumbo formule inhoudt: de laagste prijs, het grootste assortiment en de beste service. Daarnaast komen er ook een aantal bekende elementen uit de C1000-formule terug. Zoals de focus op lokale producten en het assortiment uit eigen slagerij. Klanten kunnen straks nog steeds terecht bij onze eigen worstenmakerij. Ook onze cateringservice voor kant en klare hapjesschalen en salades wordt behouden.”

De voormalige C1000 wordt momenteel compleet verbouwd. De winkel telt na een uitbreiding 1.200 m² vloeroppervlakte. Het pronkstuk is het versplein met een grote variatie aan dagverse producten als groenten, fruit, vleeswaren, brood en kazen. Bij de visafdeling kunnen klanten zelf een bakje met diepgevroren vis zoals gamba’s en mosselen samenstellen. Verder beschikt de winkel over een eigen slijterij, een bloemenafdeling, een PostNL-agentschap en een ING-servicepunt.

Zelfscan
Bijzonder aan de winkel is dat klanten voortaan gebruik kunnen maken van een uniek zelfscan-systeem, waarmee ze hun boodschappen zelf kunnen scannen. “Dit scheelt klanten van Jumbo tijd én het is gemakkelijk. Bij de speciale zelfscan kassa kan men bij een caissière in een handomdraai afrekenen. Zo blijft het persoonlijk contact, dat we bij Jumbo zo belangrijk vinden, behouden”, legt ondernemer Gert Lukens uit. “Bovendien hebben we speciale zelfscan winkelwagens, waarbij klanten hun boodschappen direct in verschillende kratten kunnen sorteren.”

7 Zekerheden
Colette Cloosterman-van Eerd, directeur Formule en Innovatie van Jumbo Supermarkten, kijkt samen met alle Jumbo-collega’s uit naar de opening: “De klant staat bij Jumbo altijd centraal. Dit kunnen we alleen waarmaken met de hulp en inzet van onze medewerkers. Zij volgen dan ook allemaal een training in de 7 Zekerheden van Jumbo. Dit zijn garanties waarmee wij onze unieke beloften aan de klant iedere dag nakomen. Zo biedt Jumbo het grootste assortiment. Als de klant een product mist, kijkt Jumbo mee naar een alternatief of haalt de winkel het product binnen twee weken in huis.

Ingezonden.

- advertentie -

Dit kan u ook interesseren

Back to top button